Evenimente Hotel Novotel


  • Bar mobil, o solutie pentru evenimente private si corporate
    Bar mobil, o solutie pentru evenimente private si corporate
  • Inchiriere bar mobil luminos si modulabil
    Inchiriere bar mobil luminos si modulabil
  • Mese luminoase de cocktail si bar mobil, o parte din conceptul evenimentului realizat la Novotel
    Mese luminoase de cocktail si bar mobil, o parte din conceptul evenimentului realizat la Novotel
  • Iluminat ambiental si zona lounge cu mese luminoase la hotel Novotel
    Iluminat ambiental si zona lounge cu mese luminoase la hotel Novotel
  • Iluminat ambiental, locatie Novotel Bucuresti
    Iluminat ambiental, locatie Novotel Bucuresti

Evenimente Corporate

Facilităţi ale Hotelului Novotel Bucharest City Centre:
- 258 de camere cu lumina naturală din care 6 camere pentru persoane cu dizabilităţi, 43 camere executive, 50 de camere twin, 9 junior suites, 6 novation suites şi 1 apartament prezidenţial.
- VIP lounge
- Spa & Wellness Centre
- Cafe Theatro Restaurant
- Bar 37
- Cafe Theatro Terrace
- Business Centre
- Meeting Centre situat la Mezanin – 5 Săli de conferinţă foarte bine izolate fonic, cu lumina naturală, echipamente de ultima generaţie şi două lobby-uri dedicate coffe break-urilor.
Intalnirile la Novotel ( Meeting @ Novotel )
Intalnirile de afaceri sunt intotdeauna cel mai important eveniment din viata unei companii.
Novotel ofera urmatoarele sali de conferinta :
Numele Sălii Teatru U-shape Board Room Class Room Banquet Înălţime Suprafaţă
FOYERUL 0 0 0 0 130 5.80m 300mp
LYON 80 28 26 40 60 3m 75mp
MARSEILLE 70 25 24 35 48 3m 65mp
NICE 0 0 12 0 0 3m 30mp
PARIS 280 48 0 105 150 5.2m 230mp
PARIS RIVE DROITE 120 33 30 55 72 5.2m 115mp
PARIS RIVE GAUCHE 120 33 30 55 72 5.2m 115mp
BORDEAUX 55 22 20 30 36 3m 57mp
Sala PARIS, este ce-a mai mare cu posibilitate de impartire in doua sali mai mici, PARIS RIVE DROITE si RIVE GAUCHE. Deasemenea sala poate fi transformata in aula, creand astfel o sala propice unui auditoriu.
Facilitatile oferite de salile de conferinta sunt :
- personal pentru asistenta
- flipchart
- fax
- copiere si printare
- wi/fi
La cerere :
- proiector
- laptop
- echipamente video si optiunea de blackout a salii
- servicii de traducere sau interpretare prin traducatori specializati